close


“醒來之後,夢會消失,你也會消失。”

你如毒藥般致命的吸引
微笑是盛開的玫瑰花

我在神的面前乞求
在夜裡能夢見耀眼的你
並給我個如巧克力甜美的吻

當黑夜離去
我傷心的淚水不斷奔騰
知道你將不屬於我
所以我哭著微笑說再見

再見我的愛,
再見我的愛!



【English】

You are like poison, has a fatel attraction,
And smile the rose bloom.

I was begging in front of God,
Will dream you so like the shining in the night,
And give me a sweet like chocolate kiss.

When the night away,
I continue to shed tears of sadness flow,
And know that you will not belong to me,
So I cried and smiled to say goodbye.

Goodbye my love,
Goodbye my love!


arrow
arrow
    全站熱搜

    路過的喵姐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()